Sunday, March 24, 2013

Cool Usta ve kirtasiye cilginligi

 

Sevgili cizgisever dostlarim, 
Dun biraz kirtasiye alisverisi yaptim. Bir suredir markerla renklendirmek istiyordum cizimlerimi. Copix marka markerlarin hep iyi oldugunu biliyordum mimarlikta okuyan arkadaslarimdan. Dun de Kabalci Kitabevi'ne gittim ve tabii kendimi kaybettim :) Bircok alakasiz sey yaninda (dogumgunu susu mesela) dusundugum su markerdan da aldim. Copix marka yoktu ama fotografta gordugunuz Touch marka bir kalem aldim. Kirtasiyecinin "Al bunu al bu da ayni Copix gibi" demesine ve kendisine hic guvenmesemde (aslinda ayip olmasin diye) aldim bir tane gri renginden. Copix deneyimi yasamadigim icin bilmiyorum ama bu marker gercekten sahane!! Ben cool grey 6 numarayi aldim. Tabii su an illustrasyonda tam orjinal rengi goremiyorsunuz, biraz sari var fotografta. Bu marker 7.50 TL.







Bir de paylasmadan edemiycem, kirtasiyede elimin carpmasiyla yere dusurdugum kaleme sonradan asik olabilecegim nerden aklima gelebilirdi. Evet Doubler marka kalemlerimle su an ask yasiyorum. Japonlar yapmis yine. Adamlar grafigin babasi onlar yapmiycakti da ben mi yapicaktim. Biraksalar her renginden alirdim. Yani biraktilar tabii ama bozugum cikismadi :)) Uclari yumusak bu kalemlerin. Benim gibi istediginiz sekli vermek, rahat daireler, egriler cizebilmek istiyorsaniz birebir.  Bu arada tanesi 5.50 TL.

 


Bir de alakasiz seyler demistim ya onlari da fotograflarla senlendirmek istiyorum ahahahah tutamiyorum guluyorum kendime:)) galiba bunlari alirken tansiyonum dusmus.






 Bu maket agaclarla ne yapicagimi pek bilmiyorum. Ama sanirim Usta cok iyi biliyor... Ambalajlara olum!

Cizimde kullandigim Touch marker. Modelim de tabii ki sisko oglum Usta Keles. Bu benim ilk denemem daha kalemin dilinden pek anlamiyorum tabii. Biraz mesaiiye kalmamiz gerekiyor kendisiyle :))

No comments:

Post a Comment